Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2022
Όταν πρόκειται για την επιλογή των κατάλληλων υλικών για τη συσκευασία των προϊόντων σας, δεν μπορείτε να κάνετε λάθος, καθώς αυτό που επιλέγετε για το προϊόν σας μπορεί να είναι ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες επιτυχίας του.
Η σωστή συσκευασία, όχι μόνο προσελκύει τους καταναλωτές, αλλά θα διατηρήσει το προϊόν σας ασφαλές και ακέραιο κατά τη μεταφορά. Κάτι τέτοιο ενισχύει την ποιότητα της επωνυμίας σας και του ίδιου του αντικειμένου που συσκευάζετε, καθώς οι πελάτες γνωρίζουν ότι μπορούν να βασίζονται σε ένα φρέσκο προϊόν από τη στιγμή που φτάνει σε ένα κατάστημα ως τη στιγμή που θα το πάρουν στα χέρια τους.
Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η λάθος συσκευασία θα μπορούσε να είναι επιζήμια.
Η κομψή σχεδίαση και η κορυφαία επωνυμία είναι βασικά στοιχεία για κάθε προϊόν. Η λειτουργικότητα είναι εξίσου σημαντική. Σε αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τη σωστή συσκευασία για να βοηθήσετε το προϊόν σας να ξεχωρίσει.
Οι βασικοί άξονες που πρέπει να λάβετε υπόψη για να δημιουργήσετε την καλύτερη συσκευασία για το προϊόν σας συνοψίζονται στα εξής:
-Προϋπολογισμός
-Μεταφορά
-Υλικά και Βιωσιμότητα
-Σχεδιασμός
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε προσπάθεια σχεδιασμού της συσκευασίας σας, πρέπει να καθορίσετε το εύρος του προϋπολογισμού σας. Αυτό θα καθορίσει ποια είδη υλικών μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τι μπορείτε να ξοδέψετε για να κάνετε το σχέδιό σας όσο το δυνατόν πιο δελεαστικό.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Μόλις αποφασίσετε για τον σχεδιασμό της συσκευασίας σας, πρέπει να εξετάσετε τη λειτουργικότητα. Ανεξάρτητα από το πόσο εκπληκτικό είναι το σχέδιο, αν η συσκευασία δε λειτουργεί σωστά, σε θα σας εξυπηρετήσει. Ένα καταπληκτικό σχέδιο που λέει στους καταναλωτές ότι κατασκευάστηκε γι'αυτούς, αλλά δεν μπορεί να ταξιδέψει χωρίς να καταστραφεί, το καθιστά αυτόματα σε μία συσκευασία χωρίς αξία. Εάν το προϊόν σας είναι ογκώδες, ευαίσθητο ή έχει οποιοδήποτε ασυνήθιστο σχήμα, τότε είναι σημαντικό να προτιμήσετε μία συσκευασία που παράγεται από υλικά ιδανικά για αντοχή. Είναι πάντα αποδοτικό μακροπρόθεσμα να πληρώνετε για τον κατάλληλο σχεδιασμό συσκευασίας από το να αντικαθιστάτε αργότερα τα κατεστραμμένα προϊόντα.
ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
Όσον αφορά τα υλικά που επιλέγετε για τη συσκευασία των προϊόντων σας, είναι καλό να τα μεταχειρίζεστε όπως τον εαυτό σας. Όπως δε θα θέλατε να ζήσετε σε ένα σπίτι που είναι πολύ μεγάλο ή πολύ μικρό, ο κατάλληλος χώρος για το σωστό πακέτο έχει μεγάλη επίδραση στο τελικό αποτέλεσμα. Τα εύκαμπτα υλικά συσκευασίας της εταιρείας μας είναι ελαφριά και τα περισσότερα έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα εκτύπωσης. Χρησιμοποιούνται κυρίως για τρόφιμα, γαλακτοκομικά προίόντα, προϊόντα λιανικής, αγροτικά προϊόντα και πολλά άλλα είδη, με σκοπό να προστατεύουν, να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής τους και να παρέχουν μια ελκυστική συσκευασία. Το κόστος από την άποψη των φορτίων και της αποστολής είναι, επίσης, εξαιρετικά ευνοϊκό για τις επιχειρήσεις.
Για να προσελκύσετε τους πελάτες σας, πρέπει να τους ερευνήσετε και να τους κατανοήσετε προτού λάβετε τις βασικές αποφάσεις μάρκετινγκ. Η έρευνα αγοράς είναι ένας τρόπος για να μάθετε τι εκτιμά το κοινό και να αποφασίσετε πώς να συνδυάσετε αυτές τις λεπτομέρειες με τον προϋπολογισμό, τις μεταφορές και τους στόχους σας.
Λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραπάνω δυναμικές θα είστε σωστά προετοιμασμένοι ώστε να δημιουργήσετε μία όμορφη, βιώσιμη, εντυπωσιακή και ποιοτική συσκευασία.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διάκριση των επισκεπτών. Για να αποδεχθείτε την τοποθέτηση cookies, επιλέξτε
Πολιτική cookies