Σ.Σ. Νάουσας, 592 00 Νάουσα 2332041710 info@super-plast.gr

ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΣΑΣ

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023

Όταν πρόκειται για τον σχεδιασμό ενός λογότυπου με την επωνυμία σας, η γραμματοσειρά γίνεται ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που θα δώσουν ταυτότητα στη συσκευασία σας. Είναι σημαντική, γιατί το όνομα της επιχείρησής σας πρέπει να είναι ο πόλος έλξης των καταναλωτών. Δεδομένου ότι το λογότυπο λειτουργεί ως ένα διαχρονικό μέσο επιχειρηματικότητας, είναι απαραίτητο να το σχεδιάσετε με τέτοιον τρόπο, ώστε να σας δίνει τις μέγιστες δυνατότητες ανταγωνιστικότητας. Τα λογότυπα δεν αλλάζουν συχνά και, κατά συνέπεια, η επιλογή γραμματοσειράς είναι πολύ σημαντική και κρίσιμης σημασίας.

Υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την επιλογή της γραμματοσειράς για το λογότυπο της συσκευασίας σας.

Λάβετε υπόψη την προσωπικότητα της επωνυμίας σας

Η προσωπικότητα της επωνυμίας είναι ο τρόπος με τον οποίο την παρουσιάζετε στην αγορά. Ένα λογότυπο βοηθά στο να καθιερώσετε την προσωπικότητα της επιχείρησής σας. Στο λογότυπο, παράγοντες όπως τα χρώματα, τα σχήματα, τα γραφικά και οι γραμματοσειρές συνθέτουν και ολοκληρώνουν όλο το ήθος της επωνυμίας σας. Εάν, για παράδειγμα, η επωνυμία παρουσιάζει μια χαρούμενη ιδέα, η γραμματοσειρά πρέπει να προκαλεί ένα χαρούμενο συναίσθημα στον καταναλωτή.

 

Διατηρείστε την απλότητα

Η επωνυμία σας πρέπει να είναι ευανάγνωστη. Είναι σημαντικό να ελέγξετε την αναγνωσιμότητα της γραμματοσειράς, καθώς, πολλές φορές, οι πολύ κομψές και σύνθετες γραμματοσειρές μπορεί να είναι αισθητικά ελκυστικές, αλλά αν το κείμενο δεν είναι ευανάγνωστο, το σχέδιο δεν έχει καμία αξία. Η γραμματοσειρά θα πρέπει ιδανικά να είναι καθαρή και να μπορεί να γίνει κατανοητή ακόμη και από μεγάλη απόσταση.

Η ψυχολογία του φόντου

Κάθε γραμματοσειρά έχει σχεδιαστεί με βάση την έννοια της ψυχολογίας των γραμματοσειρών στην τυπολογία. Αυτό μπορεί να βοηθήσει να αναλύσετε κατά πόσο η γραμματοσειρά που επιλέγετε είναι ελκυστική στην ανθρώπινη ματιά. Είναι σημαντικό να εξετάζετε πως ελκύονται οι καταναλωτές από το λογότυπο και όλα όσα αυτό περιλαμβάνει. Στην ουσία, η ψυχολογία της γραμματοσειράς βοηθά στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι θεατές μπορεί να αντιδράσουν στις δραστηριότητες μάρκετινγκ, κοιτάζοντας το λογότυπο της επωνυμίας και τη γραμματοσειρά της.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω κατανοούμε πως η λειτουργική και η αισθητική αποτελεσματικότητα του λογότυπου μιας επωνυμίας πρέπει να συμβαδίζουν, χωρίς να αγνοούμε αν είναι εφικτή η εκτύπωση αυτού που επιλέγουμε. Αν αναζητάτε έναν αξιόπιστο προμηθευτή πλαστικών τσαντών, τότε η εταιρεία «Πλαστικά Θεοδοσιάδη ΑΕ» είναι μία από τις καλύτερες επιλογές. Δημιουργήστε μαζί μας εξατομικευμένες πλαστικές τσάντες και αυξήστε τις αγορές των προϊόντων σας.

 

Οι πελάτες μας

Παράγουμε πλαστικές σακούλες, νάιλον τσάντες, ρολλά συσκευασίας και ναιλον φύλλα συσκευασίας για εμπορικές κατασκευαστικές και αγροτικές επιχειρήσεις

×

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διάκριση των επισκεπτών. Για να αποδεχθείτε την τοποθέτηση cookies, επιλέξτε
Πολιτική cookies